به عنوان یک درمان سنتی طب چینی از بیماری کلیه پلی کیستیک؟
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان یک درمان سنتی طب چینی از بیماری کلیه پلی کیستیکبیمارستان ما این است که به طور عمده طب سنتی چین برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ما به طور عمده استفاده از داروهای خوراکی، "حذف پلی کیستیک) و استفاده از طب سنتی چینی" درمان طب میکرو چینی "به حذف کیست و بهبود عملکرد کلیه است." درمان طب میکرو چینی "پمپ نفوذ مایع و یا کاهش فشار درمان محافظه کارانه است. این خارج از درمان محلی نقاط طب سوزنی کلیه در پشت است. تجهیزات پزشکی تحت مایکروویو، نفوذ دارو از طریق پوست به طور مستقیم به ضایعات کلیوی. ما با استفاده از طب میکرو چینی به گشاد شدن عروق خونی و سرعت بخشیدن به گردش خون دیواره کیست، به طوری که کیست کوچک، کاهش نفوذ پذیری از کیست. این مهار تکثیر سلول های اپی تلیال، کاهش ترشح مایعات کیست. هنگامی که تفاوت در کیست فشار داخلی، به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه کاهش فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی. بنابراین، پس از ناپدید شدن کیست های مکرر و علائم ischeznut.i به عنوان عملکرد کلیه است که به یک بهبود خوب است.

درمان طب میکرو چینی یک روش درمان بیماری کلیه در بیمارستان ما است. در این روش درمانی شده است درمان بیماران از بیش از 64 کشور، کمک به آنها به تدریج از شر دیالیز بدست آوردن و بهبود عملکرد کلیه است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,طب سنتی چینی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: